Hondabil

Meny

Bilcentrum AS

Sikkerhetskampanje og produktoppdatering

Her kan du sende forespørsel om det finnes noen aktuelle tilbakekallinger eller produktoppdateringer for din Honda.

Sjekk om din bil er berørt, og få tildelt time for utbedring eller oppdatering. Både sikkerhetskampanje og produktoppdatering er naturligvis kostnadsfritt (arbeid og deler) for deg som kunde. Husk å få med bilens registreringsnummer i skjemaet.

Fyll ut skjema her

Hva er en sikkerhetskampanje?

En sikkerhetskampanje kunngjøres fordi produsenten vil være sikker på at eventuelle konstruksjonsfeil ikke skal påvirke bilens egenskaper og dermed sikkerheten til fører, passasjerer og medtrafikanter. Sikkerhetskampanjer er nødvendig for en fungerende trafikksikkerhet og det er derfor et krav at bileieren leverer inn bilen til en autorisert Honda-forhandler. Hvis du har fått SMS om sikkerhetskampanje gjelder dette sannsynligvis også din bil.

Hva er en produktoppdatering?

Produktoppdateringer har ikke med bilens sikkerhet å gjøre. I takt med at bilene utvikles og utstyres med ny teknologi, vil produsenten sørge for at også den eksisterende modellparken. I den grad det er teknisk mulig, kan nyte godt av nyheter som forbedrer bilens ulike kvaliteter. Produktoppdatering er en mulighet som vi sterkt anbefaler for å heve bilens kvalitative egenskaper og eierens opplevelse av køretøyet.

Kontakt oss

Flere tilbud fra Bilcentrum AS

Tid for service

Honda er et av verdens mest driftsikre og pålitelige bilmerker. I tester over hele verden går Honda stadig til topps med titler som ”færrest [...]

LES MER

EU-kontroll/PKK

Merkeverkstedet er best og tryggest på EU-kontroll Din Honda skal etter regelverket ha gjennomgått Periodisk KjøretøyKontroll (PKK), eller det [...]

LES MER

Hei!

Vårt verksted utfører service, vedlikehold og montering av ekstrautstyr på Honda. Våre høyt kvalifiserte mekanikere står klare til å hjelpe deg. Våre mekanikere har i tillegg til fagbrev kurs og opplæring på alle Honda modeller, noe som sikrer at vi til hver tid har høykompetanse og kan Honda best. Vi hjelper deg slik at du skal ha et problemfritt bilhold. Ved å bruke oss som ditt serviceverksted på din Honda, sikrer du at servicen blir utført i henhold til krav fra fabrikken. Du får stempel i fra merkeverksted i serviceheftet. Hilsen Kundemottaker Stian Grønvold

Bilcentrum AS

Leangen Allé 6,
7044 Trondheim

Tlf.: 73 82 97 00
E-post: verksted@bilcentrum.no
Nettsider: www.bilcentrum.no

ÅPNINGSTIDER

Service

Man - fre 07.00 - 16.30

Har du spørsmål, vil sjekke om bilen er berørt av en sikkerhetskampanje/produktoppdatering eller ønsker å bestille time? Fyll ut kontaktskjema nedenfor. (Husk bilens reg.nr)